اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می‌توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما خیال می‌کنیم که روسیه رفیق استراتژیک ماست، اما این استراتژیک با استراتژیکی که ما فکر می‌کنیم فرق می‌کند! شما اگر دنبال اتحاد دائمی باشید اشتباه کردید و در چاله می‌افتید. ضد آمریکایی بودن خوب است، ولی نه اینکه تبدیل شود به هدف اول منافع ملی ما. چین به روسیه اسلحه نمی‌دهد، چون اتحادی وجود ندارد. این ما هستیم که می دویم زیر سنگ تا سنگ بخورد به سرمان! چین چنین کاری نمی‌کند چون تصور صحیح دارد، ادراک درست دارد. اصلا بد و خوب نداریم در دنیا. من اصلا ضد روس نیستم، ۲۸ سفر به روسیه داشتم در زمان وزارتم. معتقدم ضد روس بودن برای ایران خطرناک است، همان طور که ضد آمریکا بودن برای ایران خطرناک است. منبع: جماران
آب خربزه نیز برای درمان سوختگی و خراش‌های سطحی، برطرف کردن کک‌ومک و درمان اگزما بسیار مفید است، اما قند بالای آن سبب می‌شود که میوه‌ای مناسب برای مبتلایان به دیابت و افراد چاق نباشد. با توجه به خاصیت خلط‌آوری و ایجاد درد در قفسه سینه، این میوه نباید در دوران سرماخوردگی مصرف شود.
سرمربی تیم ملی ایران به اظهارات درباره مسیر راحت ایران تا فینال جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.
مربی هوادار معتقد است اگر برای رتبه‌های مختلف پاداش در نظر بگیرند،رقابت در میانه جدول هم تا هفته آخر ادامه خواهد داشت.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازیکنان این تیم تا لحظه آخر برای کسب عنوان قهرمانی و شادی هواداران تلاش خواهد کرد.
کوثری گفت: چارچوب قانون مهم است. ما اگر تابع قانون باشیم خیلی از مسائل حل می‌شود، اما اگر برخی فراتر از قانون باشند باید قانون با آن‌ها برخورد کند. اگر افراد حجاب را رعایت نکنند آن وقت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود؛ همه باید تابع قانون باشند.
معاون شورای امنیت روسیه درباره تامین تسلیحاتی اوکراین، به کره جنوبی هشدار داد.
هافبک ذوب آهن می‌گوید با توجه به شخصیت و پتانسیلشان جایگاه این تیم در نیمه بالای جدول است.
آبشک می گوید فولاد پتانسیل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت اما عدم خودباوری مانع از این اتفاق شد.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که اگر بخواهید ما را تخریب کنید، در واقع قوی‌ترمان می‌کنید، گفت: فراز و نشیب بازیکن در طول فصل طبیعی است اما ما می خواهیم برنده بازی با ملوان باشیم.
با افزایش تنش‌ها بین پکن و واشنگتن در روزهای اخیر، رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد اگر چین حاکمیت این کشور را تهدید کند، آمریکا نیز پاسخ متقابل خواهد داد.
رفتار ریکاردو ساپینتو در جدال مقابل مس کرمان با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد.
باشگاه سایپا با انتشار بیانیه‌ای خواستار رعایت عدالت از سوی کمیته داوران در لیگ یک شد.
پپ گواردیولا می گوید به او ارتباط ندارد چلسی چقدر برای خرید بازیکن هزینه کرده و کنایه زد که زمانی به خاطر هزینه بالای سیتی برای خرید بازیکن، چند باشگاه درخواست محرومیت سیتی را کرده بودند.
مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم می گوید که عملا در نیمه دوم و 20 دقیقه پایان بازی را کلا از دست دادیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به دشمن زبون شده به صراحت می‌گوییم قطعا اگر آرامش و امنیت ملت ما را نشانه بگیرد، در همان سطح و بیشتر خسارت خواهد دید.
آلمان و ژاپن در دنیایی نامطمئن، ترسناک و پرتنش به مسابقه تسلیحاتی پیوسته‌اند جایی که حساب باز کردن روی قدرت نرم کاهش یافته است. ما اکنون در دوره‌ای متفاوت زندگی می‌کنیم. دنیایی که از خاکستر شوروی زاده شد از بین رفته اما دنیای جدید آوارهای بسیار بیش‌تری را به تصویر می‌کشد.
آیت الله جوادی آملی گفت: اگر روابط بین الملل ما قوی نباشد و با دیگر مذاهب و فِرَق اسلامی از مسیر هماهنگی فاصله بگیریم، نمی‌توانیم حرف خودمان را به جهان منتقل کنیم.
به ملت خود می گوییم جمهوری اسلامی در دوران تحریم کامل، شناورش سه برابر شناور آمریکایی سرعت داشته و به ۹۰ نات می‌رسد. موشک‌هایی داریم که دشمن فکر آن را هم نمی‌کند. امکانات و سلاح‌هایی را که در رزمایش‌ها نمایش می‌دهیم، موشک‌هایی نیست که در عملیات واقعی استفاده می‌کنیم
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
امید شریفی‌نسب می‌گوید با توجه به عملکرد صنعت نفت در شش هفته ابتدایی لیگ برتر، برکناری رضا پرکاس تصمیم عاقلانه‌ای بوده است.
هافبک استقلال مدعی است علیرغم انتقاداتی که هواداران به شیوه بازی این تیم برابر پیکان داشتند، آنها یک نمایش موفق را برابر حریف پشت سر گذاشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ